Kalisz - Ostrów Wielkopolski

Niedziela, 5 sierpnia 2007 · Komentarze(5)
Kalisz - Ostrów Wielkopolski i z Ostrowa pociągiem do domu.
Ale pewnie nastapi jeszcze modyfikacja - muszę film odwieźć do wypożyczalni...

no i pojechałam oddać film. Swoja drogą, tak sie dobrze zapowiadał początkowo, a potem się skiepscił nieprzeciętnie...:/ A książka taka fajna była, ehhhh

Kalisz - Biskupice - Trkusów - Droszew - Kurów - Kościuszków - Ociąż - Kwiatków (wcale tam nie było jakoś więcej kwiatków niż gdzie indziej) - Karski - Ostrów Wielkopolski

oto jest pytanie:

daszki:

uroczy, chociaż smutny aniołek z zabytkowego cmentarza miejskiego (nie starczyło mi czasu na zwiedzenie ewangelickiego :(

śliczne koguciki:

równie śliczne fajki i tytoń:

koscioł św. Mikołaja:

prawie jak bez głowy:

i pomnik książki:

ano Kalisz-czemuz by tam sobie rowerem nie pojechac, jak jeszcze zapraszają;)

tatanka 20:53 wtorek, 7 sierpnia 2007

o w mordę!!! własnym oczom nie wierzę! Kalisz :)Chodziłem du do L.O. :) ...oj było to czas temu jakiś :) chodziło się najpierw po tytoń a potem do pubu lansować :) ale nie tego, bo otworzyli go już nie za moich czasów. A o Rynku Głównym pisałem pracę licencjacką :)

tomalos 17:22 wtorek, 7 sierpnia 2007

jak najbardziej jestem na TAK :D:D:D ja na razie jestem cienki wiec raczej wolałbym nie jeździć z bardzo zaawansowanymi kolarzami... powiem szczerze, ze z Tobą tez sie boje jechać bo na pewno mi dokopiesz :P:P:P

BikeExtreme 14:06 poniedziałek, 6 sierpnia 2007

owszem... chciałbym poznac ten park mieszkam tak blisko a bywałem tam tylko na spacerach z rodzicami ładnych pare lat temu... no i w zeszłym roku na bike maratonie ;]ale tam była wytyczona trasa ktorej sie trzymałem, sam sie tam zgubie ;p
pozdro :D

BikeExtreme 13:12 poniedziałek, 6 sierpnia 2007

Fajna trasa i ładne zdjęcia :D ja sie musze po wczorajszym rozruszać troche :P
aha i uzupełniłem wpis... pytałas gdzie byłem to mozesz sobie przeczytać :P pozdro ;]