Poznań - szlak nadwarciański

Niedziela, 27 kwietnia 2008 · Komentarze(3)
Poznań - szlak nadwarciański - Puszczykowo - Mosina - Baranowo - Krajkowo -szlak Konwaliowy z modyfikacjami -Jaszkowo - Góra - Psarskie -Śrem - Niesłabin - Orkowo -Czmoniec -Radzewo -Dworzyska - Mieczewo -Kamionki - nad Głuszynką - Poznań Starołęka - i od Wildy do domu okrężnie.

Piękna pogoda, krótkie spodenki, krótki rękaw, wszystko kwitnie i w ogóle pięknie nadzwyczaj. Spiekłam łapy i pojawiła sie już głupia opalenizna na koszulkę i rekawiczki.
Troche błota było, ale niedużo, za to sporo piasku. Teren śliczny!
Gonił nas też wyjątkowo agresywny kiełbas na czterech łapach, akurat jechałyśmy po istnej piaskownicy więc nasze szanse były dośc nikłe -na szczęście sobie odpuścił...
Jednym słowem było super;)
aaaa i w drodze powrotnej jakos tak wyszło, że zaczęłyśmy mini-wyścig z dwoma bajkerami, bylo to bardzo zabawne, bo jeden bez przerwy się oglądał (pewnie czy już zostałysmy wreszcie mocno z tyłu) - ale my jak na złość nie chciałysmy im z koła zejść:D

na przejeździe przez tory w Mosinie papieskie graffiti:

trochę błota a jakże:

wiosna:)

budka dla ptaków nr 44

w drodze powrotnej:

Mlynarz, a tam zaraz leszczami;)
mam nadzieję, że dla nich to bylo tez zabawne...bo nam było smiesznie:)
to graffiti tez mi sie podoba, a nigdy jakoś fotki nie zrobilam - i nareszcie teraz wreszcie pstryknęłam:)

tatanka 09:06 wtorek, 29 kwietnia 2008

Dobrze, że już ciepło i można przestać jeździć w długich gaciach, bo mam już dość tego. :D
Chłopaki bikerzy musieli być niezłymi leszczami! Chcieli zakozaczyć, a się zbłaźnili, bo dziewczyny pokazały im, gdzie ich miejsce! Brawo! :D

Bardzo ładne to graffiti z Papieżem!

Pozdrawiam i gratuluję super wyprawy!

Mlynarz 22:40 poniedziałek, 28 kwietnia 2008

Brrrh... cóż za okropieństwo na tej drugiej fotce! ;)