Poznań - Malta - Gruszczyn

Niedziela, 28 września 2008 · Komentarze(4)
Kategoria z Jacem
Poznań - Malta - Gruszczyn - Uzarzewo - Biskupice -jez Brzostek - Wagowo - jez. Baba, Uli i jeszcze jakieś - Czerniejewo -Lipki - Wierzyce - Pobiedziska - potem jakos przez las i do Biskupic - standardowo do chaty przez Gruszczyn Maltę
piekna pogoda, duzo błądzenia ale po fajnym terenie leśnym, tempo żwawe, z powrotem niezły wiater prosto w pysk, ale w zasadzie głównie przez jakies 7-8 km (ale i tak dało w kość)
łańcuch zmieniony

my średnio jakimkolwiek szlakiem jechaliśmy
jak na jakis przypadkiem wjechalismy to owszem
pamietam jakis turystyczny zółty przed czerniejewem np hehehehhe i w promnie jakis niebieski czy zielony pieszy tez sie pojawiał
ale tak to na hurra i na przełaj (tzn mam na mysli już tam w lesie w promnie czy potem w czerniejewie, no bo rzecz jasna trasa malta -gruszczyn-uzarzewo-biskupice no to wiadomo że tym szlakiem wiadomo jakim)

a wiatr mi psychicznie nie przeszkadza, fizycznie wiadomo że mi przeszkadza jechać ze zwyczajną prędkością ale przynajmniej można powalczyć, ten w niedzielę mielismy o takiej samej sile prawdopodobnie...:)

tatanka 05:33 wtorek, 30 września 2008

tatanka no nie widzieliśmy się ... pewnie jechaliście tym czarnym szlakiem :-)
co do naprzeciwryjnego wiatru - Tobie nie przeszkadza ... to podziwiam :-) A dla mnie to zależy z jaką siłą wieje prosto w twarz ...

JPbike 19:03 poniedziałek, 29 września 2008

a widzielismy się? pewnie nie...:)
a wiesz ja to lubie wiatr naprzeciwryjny nawet, jest co robic przynajmniej - no oczywiscie może nie zawsze i wszedzie ale ten dzisiejszy to mi jakos nie przeszkadzał - w kość dał owszem ale nie przeszkadzał

tatanka 21:10 niedziela, 28 września 2008

Hmm :-) Jechaliście dziś podobnie jak ja i tez w drodze powrotnej stoczyłem walkę z wmordewindem :-/