mogileńsko

Niedziela, 30 maja 2010 · Komentarze(3)
Kategoria z Jacem
Osobówką z rana do do Mogilna.
Potem: Mogilno - Wieniec - Niestronno - wijący się szlak Leszka Białego - Bełki - wzdłuż Gąsawki - szlak pałucki wijący się niemniej ochoczo - Jez. Oćwieckie, Jez. Chomiąskie - Chomiąża Szlachecka - Jez. Foluskie, Jez. Ostrowieckie - Kierzkowo - Rycerskie - error nawigacyjny - Chomiąża Księża - ponowny error - Białożewin - Wenecja - Muzeum Kolei Wąskotorowej - Godawy - Gąsawa - Marcinkowo Górne - Złotniki - Rogowo - Rzym - Popowo Ignacewo - Mieleszyn - próba reaktywacji sił - Kłecko - Czechy - Dziećmiarki - Imiołki - Skrzetuszewo - Latalice - Węglewo - Pobiedziska - w pociąg i w chatę. Nie dojechaliśmy rowerami bo a) usłyszeliśmy przez tel że leje jak z cebra, b) bo wymiękłam.
Dzisiejsze terenowe fragmenty były bardzo fajne, w górę w dół w górę w dół z widokami na liczne jeziora, ale gdzieniegdzie to się przedzieraliśmy taszcząc rowery przez pokrzywy, momentami też było piaszczyście. Szlak Leszka Białego pare razy nam znikał, by się znikąd niespodziewanie pojawić, podobnie ten pałucki. Chmary komarów. Muzeum-skansen w Wenecji bardzo fajne. Deszcz złapał nas dwa razy, raz przeczekaliśmy chwilę, a za drugim razem był kompletnie niepoważny.

droga na Wieniec!:

jest uroczo i zielono:

dwupasmówka:

szlak został, ale dróżka gdzieś zniknęła: