z Bydzi do Poznania trasa serpentinata

Poniedziałek, 18 lipca 2011 · Komentarze(16)
na trasie z Poznania do Bydzi tak mi się już nudziło, że z powrotem mocno zmodyfikowałam swój standard. jakieś 20 km z rana mi padał deszcz, potem około 10 km nie padało, potem znowu z 10 km padał, a później już ładnie świeciło slońce.
Trasa:Bydgoszcz -Lisi Ogon -Łochowo-Łochowice-Gorzeń-Potulice-Występ-Nakło-Paterek-Studzienki-Szczepice-Suchoręcz-Suchoręczek-Szaradowo-Zalesie-Królikowo-Slupy-Wąsosz-Chomętowo-Wawrzynki-Januszkowo-Podgórzyn-Godawy-Łysinin (rewelacyjny Wawrzyniec z drewna!-Kamratowo-Oćwieka-Drewno-Niestronno-Wieniec-Mogilno-Żabno-Wylatowo-Trzemżal-Ostrowite-Witkowo-Wierzbiczany-Karsewo-Grotkowo_Jelitowo-Szczytniki Czerniejewskie-Pakszyn-Czerniejewo-Wierzyce-Gołuń-Pobiedziska-Promno-Biskupice-Uzarzewo-Gruszczyn-Poznań Malta-Poznań

hahahhaha Tatanka - ja nie miałam wyścia - zrobiłam te 300 na race kingach 2.0 :) było rewelacyjnie :)

emonika 21:29 wtorek, 19 lipca 2011

Emonika, muszę Ci powiedzieć, że Ty mnie zainspirowałaś do nie-zmieniania opon na semisliki przed wyjazdem;) Przypomniałam sobie że robiłaś 300 na jakichś oponach jak do traktora i sobie pomyślałam, aaa tam nie zmieniam..;)

tatanka 20:22 wtorek, 19 lipca 2011

mam mniej wiecej 4 warianty tej trasy;) Poznań-Bydzia Bydzia-Poznań
ok: 156km
ok.180 km
ok.200km
no i ostatnie kreatywne 236km

pojechałam jeszcze kiedyś wersję 120km -około, może kapkę więcej. Starym Wagantem po drodze krajowej nr 5 z plecakiem na plecach:D. Kiedy mój Tata pojął, że jadę do Bydzi rowerem, to mnie zgarnął gdzies po drodze i tym sposobem kilka lat moja życiówka wynosiła około 120 km, z czego byłam niesłychanie dumna, bo wtedy jeździłam dystanse do 30km.;)

tatanka 20:17 wtorek, 19 lipca 2011

Ostatnio chciałem pojechać rowerem z Bydzi do Poznania na Festiwal Ethno Port, lecz takiej trasy chyba bym nie wymyślił:)

Jazz 20:09 wtorek, 19 lipca 2011

chyba tam wróce :) nie mam tak daleko :) pozdrawiam :)

emonika 19:05 wtorek, 19 lipca 2011

dzieki, dzięki, ale ja to traktuję jako dojazdówkę....nie jako życiówkę (bo zresztą to nie jest życiówka)
w zeszłym roku to więcej było tych dwusetek...
Jacku spoko niedługo będziesz mógł zwiększyć dystanse...byle sobie nie zaszkodzić:)

tatanka 18:05 wtorek, 19 lipca 2011

Anka ... 236 km ? ja w tej chwili wymiękam bo mi pozostaje jedynie walić do 50 km trasy :)

JPbike 17:53 wtorek, 19 lipca 2011

Nosz... ależ się Panie rozjeździły, co jedna to +200 wali (oprócz CheEwy, ta się tylko obija :P) i zawstydza szanownych Panów :P

Gratulejszyns :)))

WuJekG 17:04 wtorek, 19 lipca 2011

:) fiu fiu widzę, że padają 200setki ostro ;D. Gratulejszyn :>

tequila 15:57 wtorek, 19 lipca 2011

...no też chciałam w trakcie trasę skrócić, jak mi tak elegancko padało na łeb, dojechac do Mogilna i stamtąd w pociąg...ale przypomniałam sobie, że mi Mama powiedziała w sobotę "o uhodowałaś sobie oponę na brzuchu!" - no i pomyslałam sobie, no nie, nie dość że z oponą to jeszcze się poddaje bo jakiś tam deszczyk...

geokesze powiadasz...to pewnie fajna zabawa.

tatanka 11:28 wtorek, 19 lipca 2011

@tatanka - no wiesz, zalezy jak na to spojrzeć ;)... ja wyznaczam cele trasy, które chce zdobyć a potem myślę jaką trasą pojadę - najczęściej na trasie to robię:D a cele to najczęściej geokesze.

:-) grunt zeby posuwać sie do przodu :)))

bobiko 10:47 wtorek, 19 lipca 2011

...a na co komu takie przechodzone stare EPO:D
...bobiko, no wlaśnie dlatego że mi się nudziło w piątek to nastapiła modyfikacja trasy na poniedziałek, tyle że kapkę się obsunęłam w wyliczeniach, miała mi wyjść dwusetka, myślałam kurcze, że mam to opanowane - takie wyliczanie..

tatanka 10:44 wtorek, 19 lipca 2011

fajna nuda;)

bobiko 10:28 wtorek, 19 lipca 2011

Łojesu, teraz już oficjalnie można EPO z Twojej krwi filtrować?;)

CheEvara 09:44 wtorek, 19 lipca 2011

dzieki dzięki, właśnie widziałam że Ty też tam byłaś. Ja tam mam Rodziców, więc mi się zdarza tam bywać.:)

tatanka 08:40 wtorek, 19 lipca 2011

No ! I prawidłowo - widzę że Bydgoszcz oblegana tego lata :)